Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


WYDANIE SPECJALNE
Najnowsze wydanie Czas na Polskę [pobierz]

 

Moda na Mazowsze

Głównym celem kampanii prowadzonej przez Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie już od kilku lat jest zapoznanie wszystkich zainteresowanych – nie tylko mieszkańców Mazowsza – z turystyczną, kulturową, rekreacyjną i edukacyjną ofertą tego regionu. W tym sezonie, z uwagi na wyjątkowo trudną sytuację międzynarodową, postawiono na nawiązanie emocjonalnej więzi z odbiorcą i otwarcie dialogu, by pokazać zrozumienie dla potrzeb wynikających z różnego sposobu życia, zainteresowań czy oczekiwań. Odpowiedzią na nie ma być różnorodna oferta Mazowsza. Ważne jest także to, by turyści świadomie wybierali miejsca, do których są zapraszani. Celem jest tu spowodowanie trendu, stylu odpoczywania na
Mazowszu. Jednym słowem – wykreowanie Mody na Mazowsze.


Drogi św. Jakuba – wyzwanie czy poszukiwanie siebie?

Najpiękniejsza droga świata – to określenie szlaku św. Jakuba przez turystów, którzy odkrywają go na nowo, podążając za żółtą muszlą lub strzałką.

Pomorska Droga św. Jakuba oficjalnie nazywana jest Camino Polaco del Norte i jest częścią Drogi Bałtyckiej Via Baltica. Cały Szlak Via Baltica liczy 720 km. Jest to stosunkowo młody szlak, ma nieco ponad 10 lat. Przy jego współczesnym wyznaczaniu wykorzystano jego średniowieczny przebieg, uwzględniając współczesne miejsca kultu religijnego oraz atrakcje kulturowe i przyrodnicze. Nawiązuje do traktu rozpoczynającego się niegdyś w Królewcu. Dzisiejsza droga prowadzi z Kretingi na Litwie przez Obwód Kaliningradzki, Polskę i Niemcy. Trasa wiedzie od granicy polsko-rosyjskiej przez Frombork, Gdańsk, Kołobrzeg do Szczecina oraz przez Świnoujście do Rostoku, gdzie łączy się z drogami jakubowymi ze Skandynawii, by wspólnie prowadzić do hiszpańskiego Santiago.

Kopalnia pomysłów na spędzenie czasu wolnego

Śląska Organizacja Turystyczna rozpoczęła sezon inauguracją nowego serwisu turystycznego dla rodzin z dziećmi. To gotowe pomysły na wycieczki, praktyczne informacje o atrakcjach, które można zobaczyć razem.

Promocja w internecie, gdzie przeniosło się większość aktywności związanych z popularyzowaniem turystyki i usług z nią związanych, pozwala na dotarcie do jak najszerszego grona odbiorców. Beskidy, Jura Krakowsko-Częstochowska, Kraina Górnej Odry, tematyczne szlaki kulturowe, takie jak np. Szlak Zabytków Techniki, oferujące liczne wydarzenia miasta Metropolii Śląskiej – różnorodne atrakcje przyciągają corocznie ponad 5 mln turystów do województwa śląskiego.  

Czytaj wiecej [pobierz bezpłatnie]




 

2022-06-06 15:21:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter